Monday 4 June 2012

LIFE : Episod 3 - MENGASUH @ BABY SITTER

lama sangat dh x menjenguk blog aku yg cute ni hehehhe...
so korang sume da yg tertunggu citer dr aku ni hah, agaknya la (berangan)...

so pa yg bes nk citer ni pasal arini aku 1st day jd pengasuh baby umo 5bln. adoi la mak penat gak erk. dengan nk layan karenah ank bujg aku yg special tu lg kn. aje poning hahahaha... tp xpe tu sume untuk pengalaman lgpun aku sndri nk tmbah baby lg. tu pun kalu da rezki la. so ni kira latihan la kan hehehhee... untuk 1week ni memg stress la kot hahahhaa...

tp thanks jgk to my hubby yg td pun sblum g keje dia dah siapkn ank bujg dia, tq sayang.. so aku nya tugas layan baby jela kn. mkn sume td dh ready la kn. tp nasib jgk la 1week jer kalu dia nk tmbah ari lg mmg xsggup la kot. mne x nya ank bujg sorg tu mmg ikut suka dia, jd guard la aku.

ok xpe sok da lg 4ari u aku teruskan cabaran ni hehehhe... harap2 jalan lancar la erk. jgn da yg tercedera ke pa ke sudah la kan. hope ibu si baby ni puas ati la kan.. so, jmp lg yer kawan2 hehehhee...as-salam..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...